افتتاح ششمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی در حوزه پوشاک

0

بانوان عضو شورای شهر قزوین صبح امروز با حضور در معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های درمانی بازدید به‌عمل آوردند و نیز ششمین نمایشگاه دانشجویی در حوزه پوشاک را افتتاح کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، زهرا یوسفی نایب رئیس، مهدیه سادات قافله باشی سخنگو و سیده منیره قوامی عضو شورای شهر قزوین، صبح امروز با حضور در معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین از دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های درمانی بازدید به عمل آوردند.

براساس این گزارش، بانوان عضو شورای شهر قزوین از مرکز تله مدیسین درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، نمایندگی بانک خون بندناف رویان، آزمایشگاه پاتوبیولوژی و دیگر بخش‌های درمانی جهاد دانشگاهی بازدید کرده و در جریان آخرین دستاوردها و خدمات این مراکز قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، همچنین اعضای شورای شهر قزوین با حضور در نگارخانه تماشا، ششمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی در حوزه پوشاک را نیز افتتاح کردند.

این نمایشگاه حاصل فعالیت و طرح‌های دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین بوده و از هفتم تا یازدهم مردادماه، همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا۲۰ در نگارخانه تماشا واقع در میدان میرعماد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نظرات بسته شده است.